Hjelp når du trenger det – så enkelt kontakter du Telenor

Har de beste åpningstidene i bransjen, både på telefon og Facebook.
Mann på kontor prater i mobiltelefon

Står du fast, er det lett å komme i kontakt med Telenor for hjelp.

Telenor har noen av bransjens beste åpningstider på Kundeservice, og kan nås enkelt enten på telefon, sosiale medier eller e-post. På telenor.no er det også samlet guider, tips og triks, og svar på vanlige spørsmål.

Her får du hjelp når du trenger det

  • Ring 915 09000. Åpent alle dager fra 08-20 – på (+47) 915 09000. Samtalen følger ordinær takst for samtale til en mobil. Har du Fri tale, er samtalen inkludert.
  • Bruk Facebook. Du får hjelp fra 08-20 på hverdager, og 10-20 i helgene, gjennom Facebook-sidene til Telenor Norge.
  • Stikk innom nærmeste Telenorbutikk, så kan de hjelpe deg med det du lurer på.

Du kan gjøre mye selv:

  • Sjekk Mobilhjelp-sidene På Mobilhjelp-sidene på Telenor.no finner du svar på mange vanlige spørsmål, samt tips og råd til helt konkrete mobiler. Lurer du på noe, kan det hende det går raskest å finne svaret der. 
  • Sjekk Mitt Telenor-appen. Vil du finne PUK-koden din, se faktura eller endre abonnement, kan du gjøre det selv i Mitt Telenor-appen.
  • Sjekk på Mine sider. På Mine sider finner du også oversikt over forbruk, PUK-kode m.m.

Er du usikker på hvilket mobilabonnement du skal velge? Se oversikten på Telenor.no.

Populært på Online.no nå: