Med SWAP får du mer enn bare ny mobil

Sjekk alle fordelene du får om du kjøper ny mobil med SWAP.
Så mye får du med SWAP

Å kjøpe en ny mobil er ikke alltid enkelt. Det er stor forskjell på modeller, funksjoner og ikke minst prisklasser.

Men én ting er sikkert: Uansett hvilken mobil du ender opp med, bør du kjøpe den med SWAP.

Da får du ikke bare en ny mobiltelefon, men også veldig mange andre fordeler på kjøpet – disse seks punktene er noe du må forvente fra din neste mobilavtale:

1. Du betaler ingenting i dag

Faktisk kan du gå ut av butikken uten å legge igjen en eneste krone. I stedet betaler du for telefonen gjennom 24 måneder, med et fast, lavt månedsbeløp.

Månedsprisen for SWAP er avhengig av hva slags mobil du velger. Men den er lik uansett hvilket abonnement du velger (dette kommer i tillegg), og uavhengig om du kjøper mobilen i Telenorbutikken, hos Elkjøp, Lefdal, Power, på Telenor.no eller via kundeservice ved å ringe 09000.

2. Du kan alltid ha den nyeste modellen

Selv om SWAP-betalingen strekker seg over 24 måneder, kan du allerede etter 12 måneder «swappe» mobilen du har med en helt ny modell om du ønsker.

Så lenge mobilen din er i brukbar stand og uten synlige skader utover normal slitasje, kan du enkelt levere den inn og få en nyere modell i bytte. Da starter du bare en ny 24-måneders SWAP-avtale på den nye mobilen – og du betaler selvfølgelig ikke videre på den gamle.

3. Knust skjerm? Ikke noe problem

Det kan fort koste noen tusenlapper å bytte skjerm på en ny og avansert toppmobil hvis uhellet skulle være ute.

Kjøper du ny mobil med SWAP, trenger du ikke lenger bekymre deg for dette. I hele avtaletiden er nemlig SWAP skjermforsikring automatisk aktivert og inkludert i prisen.

Forsikringen dekker knust skjerm, og mobiltelefonen/skjermen repareres normalt innen fem virkedager fra den er sendt inn.

Ikke lenger stress med knust skjerm

4. Mobilforsikring i verdensklasse

Som SWAP-kunde får du også tilgang til SWAP Plussforskring. Om du mister eller ødelegger mobilen din, vil den da bli erstattet med en tilsvarende mobil allerede en virkedag etter at du meldte inn skaden.

Og det er ikke så dumt: Ifølge tall fra Telenors forsikringsleverandør Brightstar, blir hele 1 av 4 nye mobiler ødelagt, tapt eller skadet i løpet av de første seks månedene!

Forsikringen inkluderer både vannskader og tyveri, og det går svært raskt å melde skade både fra pc og mobil – du får svar innen ti minutter.

Om du bestiller SWAP Plussforsikring i dag, spanderer Telenor de første tre månedene!

Har du allerede SWAP-avtale og ønsker å bestille SWAP Plussforsikring kan du kontakte Kundeservice på 09000. Merk! Det er karantenetid på 30 dager før du kan melde skade hvis du kjøper SWAP Plussforsikring i etterkant.

5. Du kan bruke SWAP-mobilen som du vil

Du må ha eller velge et U18-, Yng- eller Frihet-abonnement når du kjøper en ny mobil med SWAP. SWAP-avtalen gjelder imidlertid selve mobilen, og du kan etterpå bruke den med hvilket som helst abonnement (eller en annen operatør, om du ønsker). Mobilen er med andre ord ikke bundet eller knyttet til et bestemt mobilabonnement.

Det er også fullt mulig å swappe til en nyere mobil før det har gått 12 måneder, ved at du betaler resterende nedbetalinger opp til 12 måneder.

6. Den gamle mobilen din får nytt liv

Du trenger ikke ha dårlig samvittighet for miljøet om du ønsker å bytte mobilen ofte – den gamle går nemlig ikke til spille.

Når du bytter inn en gammel mobil, blir først alt innhold grundig slettet slik at alle spor etter deg og ditt ikke faller i feil hender. Deretter blir mobilen blir pusset opp, før den kommer til bruk hos noen som garantert vil sette pris på den.

Du må ha FRIHET-, Yng- eller U18-abonnement for å bestille SWAP. Det er ingen binding på mobilabonnementet, og du kan fritt bytte abonnement etter en måned.

Populært på Online.no nå: