Skulle kjøpe ny mobil – fikk mye mer enn forventet

Merete Nesset fra Molde var ute etter en god mobilavtale for barna sine. Med SWAP fikk hun en løsning som passet for hele familien.
Smilende dame i brillebutikk

- Jeg ble veldig interessert i SWAP-avtalen, sier Merete. Foto: Kjell Arvid Langmyren

Sønnen til Merete Nesset trengte ny mobil – skjermen var sprukket og den hadde begynt å bli treg. I Telenorbutikken fikk hun høre om SWAP-avtalen.

Skulle kjøpe ny mobil til sønnen – fikk lyst på ny selv

- Helheten i SWAP-avtalen gjorde meg nysgjerrig, blant annet det at du ikke betaler noe når du får mobilen, men i stedet betaler litt hver måned i to år. 

- Jeg synes også det er flott med en god forsikring, mulighet for jevnlig fornyelse av mobil, og at nedbetalingsordningen var satt i system med SWAP. Jeg var egentlig fornøyd med den mobilavtalen jeg hadde, men SWAP-avtalen gjorde at  jeg vurderte å avslutte mitt nåværende abonnement hos en annen operatør for å inngå en SWAP-avtale.

Med SWAP får du mye mer enn bare en mobil

- SWAP klaffet så godt med det vi var på jakt etter, at jeg  kjøpte ny mobil både til sønnen og datteren min, sier hun.  

Hun mener det er perfekt for ungene å ha en avtale som inkluderer skjermforsikring, i tillegg til at de jevnlig kan få tilgang på ny mobil.

- De bruker den jo på en mye mer risikabel måte enn meg, fortsetter hun med en munter oppgitthet som alle foreldre kan kjenne igjen.

SWAP forutsetter et FRIHET-, U18-, U11- eller YNG-abonnement. Ved bytte av mobil må du inngå ny SWAP-avtale på 24 mnd. og levere inn din gamle mobil. Ved innbytte slettes utestående beløp opptil 12 mnd. Det er ingen binding på mobilabonnement. Se vilkår på telenor.no/swap.

Populært på Online.no nå: